Fotografiranje hotela

Fotografiranje hotela

Details

Cjelokupna foto i video prezentacija vašeg hotela:

• fotografiranje interijera hotela

• fotografiranje eksterijera hotela

• video snimanje hotela

• fotografiranje hrane – vaše gastro ponude

• lifestyle fotografija i snimka vašeg hotela

• umjetnička, personalizirana nota prezentacije

Važnost svih aspekata fotografije hotela

Prezentacija vašeg hotela najvećim se dijelom oslanja na fotografiju, a pogotovo online. Pogledajte zašto danas nije dovoljno imati isključivo fotografije interijera i eksterijera hotela.

Fotografije vašeg hotela prva su stvar s kojom se vaši potencijalni gosti susreću kad dođu na vaše web-sjedište. Ljudi koji traže mjesto gdje će provesti svoj godišnji odmor ne žele znati samo izgled sobe u kojoj će spavati, već cjelokupnu atmosferu mjesta, izgled okolice, gastronomsku ponudu i osjećaj kojeg vaš hotel pruža. Vrstan će fotograf sve ove faktore uzeti u obzir te ih znati prenijeti kroz fotografiju.

Sobe hotela

Jedna od najvažnijih stvari koju fotografije moraju prenijeti jest vaš brend. Što želite poručiti? Što fotografije soba vašeg hotela trebaju dočarati? Luksuz? Minimalizam? Opuštenost? Koji god da je vaš cilj, fotografije ga moraju suptilno prenijeti potencijalnim gostima.

To se postiže svakim aspektom fotografije: od osvijetljenja, biranja objektiva, doba dana snimanja, do namještaja i sitnih ali važnih detalja poput dekoracija, posteljine, slavina u kupaonici.

Sobe moraju biti čiste i privlačne. Izbjegavajte nepotrebne stvari. Stvari poput posuđa ili čaša i boce s vinom upotrebljavaju se ovisno o smjernicama vašeg brenda i onoga što želite poručiti vašoj budućoj klijenteli.

Lifestyle

Generičke se fotografije ne preporučuju. Lifestyle fotografije vašeg hotela moraju biti originalne. One vašim budućim gostima moraju dočarati atmosferu, osjećaj i sredinu u kojoj će boraviti.

Ponekad se za lifestyle snimanja angažiraju djelatnici hotela. Preporuča se angažirati profesionalne modele. Oni će savršeno odigrati ulogu gostiju i to će se itekako vidjeti na slikama.

Fotograf je taj koji komunicira s modelima i režira scene. Ako želite imati snimke specifičnih lokacija i prostorija, razgovarajte s fotografom prije početka snimanja. Na taj ćete način biti sigurni da ćete dobiti željene lokacije snimljene iz željenog kuta. Također, vrijeme snimanja tijekom dana od ključne je važnosti, zbog osvijetljenja.

Pogledajte primjere naše lifestyle fotografije.

Gastronomska ponuda

Hrana je jako bitna u hotelijerstvu, zbog čega se preporuča profesionalno fotografiranje gastronomske ponude vašeg hotela.

Fotografija hrane mora biti takva da ju ljudi požele pojesti. Osim sočnog i primamljivog prikaza jela s vašeg jelovnika, mora se voditi računa i o lokaciji snimanja.

Naše dosadašnje radove možete pogledati u galeriji fotografije hrane.

Svi aspekti ponude vašeg hotela na fotografijama

Osim fotografija soba, interijera i eksterijera vašeg hotela, potrebno je dočarati i lifestyle, koji uključuje i modustyling, kao i hranu. Svi ovi elementi prezentacije vašeg hotela zahtijevaju veći budžet ako se odrađuju odvojeno. Naša ponuda obuhvaća sve ove elemente, kao i video snimanje hotela. Također, nećete morati razmišljati o modelima, šminki za iste, video snimanju iz zraka i sl., jer ćemo se mi pobrinuti za sve.

Želite da prvi dojam bude upečatljiv i profesionalan. Da fotografije pričaju priču o vašem hotelu. I da budu jedinstvene – ne samo tehnički dobro odrađene, već da imaju i osobnu umjetničku notu. Ako želite vrhunsku fotografiju vašeg hotela, kontaktirajte nas.

Imamo više od 25 godina iskustva, stalno ulažemo u znanje i opremu te posjedujemo respektabilne reference iz zemlje i inozemstva. Uz ljubav prema poslu, vjerujemo da je ovo dobar temelj za početak suradnje s nama.